Gamivo notuje prawie 2 mln zł zysku netto w II kwartale 2021

 

Gamivo, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, podsumował II kwartał br. W tym okresie przychody Grupy wyniosły ponad 9 mln zł. Przychody związane z działalnością platformy Gamivo.com wzrosły r/r o 55 proc. Zysk brutto związany z działalnością platformy wyniósł 1,55 mln zł i był o 315 proc. wyższy niż rok wcześniej. Skonsolidowany zysk brutto Gamivo wyniósł 1,46 mln zł, a zysk netto 1,92 mln zł. Spółka od kwietnia jest notowana na rynku NewConnect i planuje przejście na Rynek Główny GPW.

Gamivo to platforma działająca na pograniczu rynku e-commerce oraz gamingu. Łączy ponad 3 miliony graczy z bazą ponad 1 tysiąca sprzedawców, którzy oferują ponad 50 tysięcy produktów. W ubiegłym kwartale wygenerowali oni łączny obrót na platformie w wysokości 47 mln zł. W całym pierwszym półroczu br. obrót platformy wyniósł prawie 96 mln zł.

- Mimo iż ubiegły kwartał był dość wymagającym okresem, udało nam się osiągnąć zadowalające wyniki. Wysoka jakość obsługi klienta oraz konkurencyjne ceny sprawiły, że utrzymaliśmy zadowalający obrót oraz poprawiliśmy rentowność. Na początku lipca naszą platformę odwiedził trzymilionowy użytkownik, co tylko potwierdza efektywność naszej działalności – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu Gamivo.

Na początku lipca liczba użytkowników serwisu przekroczyła 3 mln. Oznacza to, że od początku 2021 roku liczba użytkowników platformy Gamivo.com wzrosła aż o ponad 26 procent (na początku roku z platformy korzystało prawie 2,4 mln użytkowników). W porównaniu rok do roku liczba ta wzrosła o ponad 67%. Próg pierwszego miliona użytkowników został przekroczony na początku września 2019 roku, rok później platforma liczyła już 2 miliony użytkowników.

Celem Gamivo jest dynamiczny wzrost organiczny realizowany m.in. poprzez ekspansję na nowe rynki oraz wzmacnianie zaangażowania obecnych i przyciąganie nowych sprzedawców, a w efekcie zwiększanie liczby produktów dostępnych na platformie oraz zawieranych transakcji. Spółka wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji oraz buduje swoją pozycję rynkową na dwóch filarach: wysokiej jakości obsłudze klienta oraz konkurencyjnych cenach gier i dóbr cyfrowych.

O Spółce

 

GAMIVO to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Gamivo łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. Gamivo oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Najbliższe plany spółki skupiają się na rozwoju oferowanego asortymentu o produkty fizyczne, w tym m.in. akcesoria gamingowe oraz odzież e-sportową.